Opravy matičnej dosky a ostatné pokročilé opravy
Kategória: | iPhone 7 |
---|
U nás v SmartStores rozumieme, že správne fungovanie a perfektný vzhľad Vášho zariadenia Apple iPhone sú pre Vás veľmi dôležité. Keď sa Váš pomocník rozbije alebo prestane správne fungovať, dokáže Vám to značne skomplikovať každodenný život. Radi Vám v SmartStores pomôžeme s opravou ako je opravy matičnej dosky a ostatné pokročilé opravy na zariadení Apple iPhone 7.
Informácie o oprave
Cenu opravy matičnej dosky a ostatných pokročilých opráv je možné určiť až po vykonaní diagnostických testov na odhalenie závady. Diagnostika poruchy zariadenia je ZADARMO. O cene opravy vás budeme informovať vopred pred jej vykonaním. Po vyjadrení súhlasu bude zariadenie opravené.
- Trvanie do 2-7 dní v servisnom stredisku Košice
- Oprava na diaľku do 2-7 dní. Väčšina opráv je vybavená do 2-7 dní od prijatia zásielky. Opravené zariadenia budú zadané do prepravy späť k zákazníkovi nasledujúci pracovný deň.
- Servisné úkony sú vykonávané rýchlo, kvalitne, so zárukou a za bezkonkurenčné ceny.
- Uvedené ceny zahŕňajú náhradný diel aj prácu technika.
- Záruka je platná 3 mesiace na prácu.
- Po oprave nezaručujeme vodeodolnosť zariadenia.
- Oprava Touch ID, Audio čip, Lcd / Touch IC, WiFi / Bluetooth čip, skrat, poškodenie kvapalinou, nefunkčná čítačka SIM a mnohé ďalšie servisné úkony.
Kde nás nájdete?
Košice - servisné stredisko
Pre dohodnutie termínu opravy a v prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom SMS alebo telefonicky na čísle +421904211125 alebo e-mailom na adrese servis@smartstores.sk
Po dohodnutí termínu opravy prinesiete vaše Apple zariadenie na nižšie uvedenú adresu.
Adresa: Pri pošte 25, 04017 Košice - Barca
Oprava na diaľku do 2-7 dní
Dávame našim zákazníkom taktiež možnosť poslať vaše Apple zariadenie ľubovoľnou prepravou podľa vášho výberu do nášho servisného strediska na nižšie uvedenú adresu. Väčšina opráv je vybavená do 2-7 dní od prijatia zásielky. Opravené zariadenia budú zadané do prepravy späť k zákazníkovi nasledujúci pracovný deň. V prípade opravy na diaľku je potrebné k jednotlivým cenám opráv pripočítať náklady na odoslanie zariadenia vo výške 4€. Celý proces je rozdelený do nasledujúcich krokov:
- Prevzatie zariadenia do nášho servisného strediska.
- Vykonanie diagnostických testov na odhalenie závady, ak nie je vopred jasná.
- Oprava zariadenia vykonaná skúseným technikom.
- Po dokončení opravy prebehne komplexné testovanie, ktoré zaručuje, že vaše zariadenie Apple iPhone je plne funkčné.
- Dôkladné a bezpečné zabalenie Vášho opraveného zariadenia a odoslanie späť prostredníctvom Slovenskej pošty Expres kuriérom. Po dohode možnosť odoslania zariadenia cez službu Packeta.
- Po odoslaní Vám pošleme sledovacie číslo zásielky.
- Za servisný úkon (opravu) zaplatíte pri prevzatí zariadenia, na dobierku.
K zariadeniu je nutné pridať vyplnený servisný formulár - Servisný formulár - Stiahnuť
Adresa pre zaslanie zariadenia:
Martin Hazala - SmartStores
Pri pošte 25
04017 Košice
Máte ďalšie otázky?
Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa opravy Vášho Apple iPhone zariadenia, akejkoľvek služby alebo doplňujúcich informácií, bez váhania kontaktujte náš ochotný zákaznícky servis prostredníctvom SMS alebo telefonicky na čísle +421904211125 alebo e-mailom na adrese servis@smartstores.sk
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.