DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE NAD 50 €. ZĽAVA 3% NA CELÝ NÁKUP S KUPÓNOM "EXTRA3".
Neohodnotené

Výmena mikrofónu - nepočuť ma pri hovore

Môžeme doručiť do:
29.11.2024
Možnosti doručenia
Dostupné
Značka: Apple
27,90 € 23,25 € bez DPH
Kategória: iPhone SE
Zľava 3 % na všetko s kupónom EXTRA3
Nakúpte ešte dnes a využite zľavový kupón EXTRA3, s ktorým získate zľavu 3% na celý Váš nákup. Akcia sa vzťahuje na všetok sortiment, vrátane už zľavneného tovaru.

U nás v SmartStores rozumieme, že správne fungovanie a perfektný vzhľad Vášho zariadenia Apple iPhone sú pre Vás veľmi dôležité. Keď sa Váš pomocník rozbije alebo prestane správne fungovať, dokáže Vám to značne skomplikovať každodenný život. Radi Vám v SmartStores pomôžeme s opravou ako je výmena mikrofónu (nepočuť ma pri hovore) na zariadení Apple iPhone SE 1. generácie.

 

Informácie o oprave

  • Trvanie do 60 minút v servisnom stredisku Košice
  • Oprava na diaľku do 24 hodín. Väčšina opráv je vybavená do 24 hodín od prijatia zásielky. Opravené zariadenia budú zadané do prepravy späť k zákazníkovi nasledujúci pracovný deň.
  • Servisné úkony sú vykonávané rýchlo, kvalitne, so zárukou a za bezkonkurenčné ceny. 
  • Uvedené ceny zahŕňajú náhradný diel aj prácu technika.
  • Záruka je platná 2 roky na náhradný diel, 3 mesiace na prácu.
  • Po oprave nezaručujeme vodeodolnosť zariadenia.

 


 

Kde nás nájdete?

Košice - servisné stredisko

Pre dohodnutie termínu opravy a v prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom SMS alebo telefonicky na čísle +421904211125 alebo e-mailom na adrese servis@smartstores.sk

Po dohodnutí termínu opravy prinesiete vaše Apple zariadenie na nižšie uvedenú adresu.

Adresa: Pri pošte 25, 04017 Košice - Barca

 

Oprava na diaľku do 24 hodín

Dávame našim zákazníkom taktiež možnosť poslať vaše Apple zariadenie ľubovoľnou prepravou podľa vášho výberu do nášho servisného strediska na nižšie uvedenú adresu. Väčšina opráv je vybavená do 24 hodín od prijatia zásielky. Opravené zariadenia budú zadané do prepravy späť k zákazníkovi nasledujúci pracovný deň. V prípade opravy na diaľku je potrebné k jednotlivým cenám opráv pripočítať náklady na odoslanie zariadenia vo výške 4€. Celý proces je rozdelený do nasledujúcich krokov:

  1. Prevzatie zariadenia do nášho servisného strediska.
  2. Vykonanie diagnostických testov na odhalenie závady, ak nie je vopred jasná.
  3. Oprava zariadenia vykonaná skúseným technikom.
  4. Po dokončení opravy prebehne komplexné testovanie, ktoré zaručuje, že vaše zariadenie Apple iPhone je plne funkčné.
  5. Dôkladné a bezpečné zabalenie Vášho opraveného zariadenia a odoslanie späť prostredníctvom Slovenskej pošty Expres kuriérom. Po dohode možnosť odoslania zariadenia cez službu Packeta.
  6. Po odoslaní Vám pošleme sledovacie číslo zásielky.
  7. Za servisný úkon (opravu) zaplatíte pri prevzatí zariadenia, na dobierku.

K zariadeniu je nutné pridať vyplnený servisný formulár - Servisný formulár - Stiahnuť

Adresa pre zaslanie zariadenia:

Martin Hazala - SmartStores

Pri pošte 25

04017 Košice

 


 

Máte ďalšie otázky?

Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa opravy Vášho Apple iPhone zariadenia, akejkoľvek služby alebo doplňujúcich informácií, bez váhania kontaktujte náš ochotný zákaznícky servis prostredníctvom SMS alebo telefonicky na čísle +421904211125 alebo e-mailom na adrese servis@smartstores.sk

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: